Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Obchodní podmínky a reklamační řád

Toto jsou obchodní podmínky mezi dodavatelem / prodávajícím:

Zuzana Skokanová IČO: 03363937, fakturační adresa: Dr. Novotného 202/6, Ivančice 66491

a kupujícím – zákazníkem (fyzickou osobou):

Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční závaznou objednávku zboží z nabídky. Aktuální nabídka zboží je uveřejněna na internetových stránkách provozovatele. www.babyshopik.cz

Ceny:

Uvedené aktuální ceny jsou včetně DPH a prodávající si vyhrazuje právo na jakoukoliv změnu cen bez předchozího upozornění. Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Aktuální ceny jsou uvedeny na internetových stránkách prodávajícího. Některé akční nabídky jsou časově omezeny. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.

Objednávka zboží:

Zboží je možno objednat následujícími způsoby:

  • Osobní návštěvou naší provozovny na adrese Komenského nám. 79/12, 664 91 Ivančice (prodejna Babyshopik.cz)
  • Objednáním prostřednictvím webových stránek www.babyshopik.cz
  • Telefonickým kontaktem na číslech: 605 093 939
  • Prostřednictvím e-mailové adresy: obchod@babyshopik.cz

V případě objednávky prostřednictvím internetových stránek (e-shopu), systém rozešle automatické potvrzení objednávky na e-mailovou adresu objednavatele. Prodejce pak telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty potvrdí objednávku s informací o termínu dodání.

Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky na jejímž základe je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Závazná objednávka musí obsahovat tyto základní náležitosti: jméno a adresu kupujícího, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání. V případě nákupu specifického zboží „na objednávku“, které je nutné na přání zákazníka obstarat, může prodávající požadovat zálohu až do výše 100% kupní ceny.

Platba zboží a expedice:

Zboží je majetkem prodávajícího do doby úplného zaplacení ceny zboží. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena:
Hotově – v kamenné prodejně

Platební kartou – v kamenné prodejně
Na dobírku (dodání přepravní službou DPD)  – (Za přepravu je v tomto případě fakturována částka 180,- včetně DPH) - v případě odstoupení od smlouvy do 14 dní hradí dopravu zpět k prodejci zákazník.

Dodání zboží:

Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího, je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu zákazníka zajišťuje prodávající za fixní cenu 180,- včetně DPH. Zásilka vždy obsahuje daňový doklad. Rozvoz zboží zajišťuje smluvní dopravce prodávajícího po celé České a Slovenské republice. Cenu za dopravu hradí kupující.

Zrušení objednávky ze strany zákazníka:

Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována a pokud nebyla přijata záloha. Zrušení se provádí zprávou SMS nebo prostřednictvím elektronické pošty na adresu obchod@babyshopik.cz. V případě, že zásilka již byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 180,- Kč (včetně DPH). V takovém případě je nutné ze strany prodávajícího doložit skutečnost, že zásilka byla expedována. 

Zrušení objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech: Objednané zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné. Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.

Možnost vrácení zboží – odstoupení od smlouvy vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (neplatí při nákupu na IČO):

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit:

a) od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (tzv. na zakázku)

b) od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze,

c) od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

d) od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

e) od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Veškeré dětské zboží a hygienické prostředky, včetně některé elektroniky jako odsávačky mléka, odsavačky hlenů apod. podléhají bodu d) výše. Dbáme o bezpečnost a hygienickou nezávadnost všech výrobků a proto takovéto zboží nelze ve lhůtě 14 dní vrátit.

Nejedná-li se o případ uvedený výše v tomto článku či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit,. Zboží je možné vrátit bez udání důvodů při koupi přes e-shop a to do 14 dní ode dne převzetí zboží. Možnost vrácení se nevztahuje na zboží, které obvykle není skladem a bylo dodáno na konkrétní objednávku (zboží na zakázku, dárkové balíčky, nebo zboží zaslané dle domluvy se zákazníkem přepravní službou DPD).

Vrátit lze pouze nepoužité zboží ve 100% stavu včetně nepoškozených obalů a příslušenství. Pokud se na zboží projeví jakákoliv závada, je nutné postupovat dle reklamačního řádu. Kupujícím uhrazené náklady na expedici se nevrací. Postup při vrácení zboží: Kupující informuje prodávajícího o svém požadavku vrátit nebo vyměnit zboží na tel. 605 093 939. Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží na adresu prodávajícího (včetně kopie dokladu o zakoupení – paragon nebo faktura).

V žádném případě neposílejte zboží na dobírku ani na různé zásilkovny, nebo automatické boxy pro vyzvednutí zboží. V takovém případě nemůžeme zásilku přijmout. Po obdržení kompletního a nepoškozeného, původně zakoupeného zboží, včetně kopií dokladů o zakoupení, vystaví prodávající dobropis. Tento dobropis zašle elektronickou formou v PDF, nebo předá kupujícímu do vlastních rukou. Po obdržení kupujícím podepsaného dobropisu vrátí prodávající kupujícímu dobropisovanou částku v hotovosti na prodejně nebo převodem na účet.

Formulář odstoupení od smlouvy stáhnete kliknutím ZDE.

Reklamace – vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem):

V případě, že se vyskytne důvod k reklamaci, postupuje prosím podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

Poškození vzniklé přepravou zásilky

Pokud kupující zjistí až po zaplacení a rozbalení, že je zásilka poškozena, kontaktuje reklamační oddělení elektronickou poštou na info@babyshopik.cz. Zboží po předání přepravní službou důkladně zkontrolujte do 48 hodin od převzetí zákazníkem. Po této době nebude na případné poškození přepravcem brán zřetel a nebude možné reklamaci uplatnit.V případě prokaztelného poškození při dopravě bude po navrácení zásilky zákazníkovi dodán zdarma nový výrobek.

Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový, bezvadný kus při splnění následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak se řeší reklamace dohodou).

Reklamace v záruční době – vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem):

 

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil. Podmínkou pro převzetí do reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí standardně 24 měsíců – není-li stanoveno jinak. Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,

- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Ustanovení uvedená v tomto článku se nepoužijí u zboží zejména když:

a) vada byla na věci v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny,

b) vada je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením,

c) vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího,

d) se jedná o běžné opotřebení zboží, způsobené jeho užíváním, nikoliv o vadu,

e) užitné i estetické hodnoty zboží byly nedbalým způsobem užívání zboží předčasně vyčerpány,

f)  jedná se o přirozené vlastnosti přírodních materiálů, nikoliv o vadu (např. suky, světelné stínování a dýhování u dřevěných výrobků, přilnavost prachu a chloupků u textilních potahů, pozinkování atd.),

g) se vada ani po důkladném odborném přezkoumání na zboží neprojeví.

Záruka se také nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku – především baterie, nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci. Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

Postup při reklamaci – vztahuje se výhradně na fyzické osoby nepodnikající (nákup na IČO se řídí obchodním zákoníkem):

Pro rychlé vyřízení reklamace nejprve nahlaste závadu v uvedenou dobu na níže specifikovaný kontakt. Následně zboží k reklamaci předejte osobně v naší kamenné prodejně, nebo zašlete na její adresu: Komenského nám. 79/12, 664 91 Ivančice (prodejna Babyshopik.cz) Přiložte kopii faktury nebo paragonu. Upozornění: Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout. V případě, že zasíláte poštou zboží k oprávněné reklamaci na vlastní náklady, je možné požadovat slevu při dalším nákupu v hodnotě dopravného. V takovém případě je třeba výši dopravného doložit dokladem o zaplacení ( např. podacím lístkem).

Ochrana osobních dat:

Abychom Vám mohli poskytnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Podle zákona o ochraně osobních dat s nimi nebude nakládáno jiným způsobem, než pro vyřízení Vaší objednávky. Tato data nebudou také poskytována třetím osobám, reklamním, marketingovým, ani jiným obdobným společnostem. Správcem osobních údajů je spol. Zuzana Skokanová (uvedeno výše). Zákazník, který dal souhlas se zpracováním osobních údajů, může tento souhlas kdykoli zrušit a to písemným požadavkem na e-mailovou adresu info@babyshopik.cz – jeho osobní údaje budou následně z databáze odstraněny.

Záruka, odpovědnost za vady v rámci servisu

Na použité náhradní díly při provádění Předmětu smlouvy poskytuje Opravce záruku 24 měsíců. Tato záruka je poskytována na náhradní díly a součástky podle této Smlouvy, pokud byly odborně namontovány a užívány dle určení výrobce a v souladu s pokyny výrobce. Důkaz o správném technologickém postupu a seřízení ( včetně protokolů ) nese Zákazník.

Záruka se nevztahuje na spotřební materiál, rychle spotřebovávané náhradní díly či součástky a mazadla a případně na díly či součástky.

Záruka se nevztahuje na závady a škody, které byly způsobené havárií vozidla, záruka se nevztahuje ani na závady či škody způsobené nesprávným užíváním, včetně zejména neodborných oprav, manipulací, neautorizovaných úprav a oprav, nebo na závady či škody, které byly způsobeny náhradním dílem, součástkou, materiálem či mazadly, který si dodal  k Opravci sám Zákazník. Opravce výslovně upozorňuje Zákazníka na nevhodnost dodávání vlastních dílů, součástek, materiálů či mazadel, přičemž tyto považuje svou povahou za nevhodné pro provádění Předmětu smlouvy, neboť se nemusí jednat o originální materiál výrobce vhodný pro provedení Předmětu smlouvy.

Opravce neodpovídá za škodu, která vznikne na Předmětu opravy v důsledku úmyslně pozměněných či zatajených informací o příčině vady na Předmětu opravy či v případě, že byl Opravcem poučen o jeho nevhodnosti pokynu pro postup při provádění Předmětu smlouvy a přesto na takovém postupu trvá. V takovýchto případech odpovídá Zákazník za případné škody, které Opravci v důsledku takovýchto sdělení vzniknou.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

Zákazník, který naplňuje znaky spotřebitele dle § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ( dále jen ZoOS ), má podle § 20d a násl. ZoOS právo na mimosoudní řešení sporu ze Smlouvy. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů ( tedy orgánem, který takový spor je oprávněn řešit) je ve smyslu § 20e písm. d) ZoOS Česká obchodní inspekce. Internetová adresa České obchodní inspekce je http://www.coi.cz/.

 

Závěrečná ustanovení:

Prodejce si vyhrazuje právo měnit text Obchodních podmínek. Změny provedené v textu Obchodních podmínek jsou platné a účinné prvního dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byly změny zveřejněny na www.babyshopik.cz. Vztahy mezi zákazníkem a prodejcem neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí Občanským zákoníkem.

V Ivančicích dne: 1.11.2023

Zuzana Skokanová